Kako do poletja izklesati svojo postavo?

Izklesana postava

Čas od novega leta do poletja vedno hitro mine, in preden se zavemo, je čas za kratka oblačila, ki več odkrivajo, kot prikrivajo. Da se ne bi takrat znašli v zadregi, je potrebno spomladanske mesece posvetiti nekaj več pozornosti in truda gibanju ter zdravi prehrani, s čimer lahko še pravočasno odpravite marsikatero estetsko pomanjkljivost svojega telesa.

1. Poskrbite za dobro presnovo.

Pri hitremu oblikovanju telesa je najbolj pomembno, da pospešite presnovne procese v svojem telesu. To pomeni, da morate svoje telo predramiti in spodbuditi k boljšemu delovanju. Veliko lahko naredite z živili, ki pomagajo pri razstrupljanju in prebavi. Posezite po zelenem čaju, grenivki, lanenih semenih in podobno.

2. Ne krajšajte si spanca.

Spanje še zdaleč ni lenarjenje. Omogoča obnovo celic, prav tako pa se med spanjem izločajo številni hormoni, ki so nujni za različne telesne procese. In nenazadnje – med spanjem se izloča tudi hormon, ki preprečuje povečanje apetita.

Nikar torej preveč ne bedite, temveč vsak dan spite približno osem ur, da se telo obnovi in napolni z energijo. Tudi v posteljo hodite ob vedno enaki uri, da telo vzpostavi dober bioritem.

3. Najprej gibanje, potem hrana.

Zajtrk je vsekakor nujen dnevni obrok, a preden posežete po žlici, poskrbite za gibanje. Dokazano je, da vadba na prazen želodec koristi veliko bolj kot vadba preko dneva ali zvečer, saj se med njo bolj učinkovito porabljajo telesne maščobe.

4. Dobra prekrvavitev.

Dobra prekrvavitev ne zagotavlja zgolj distribucije hranilnih snovi in kisika do celic, temveč skrbi tudi za odstranjevanje odpadnih snovi in boljšo porabo telesne maščobe.

Prekrvavitev lahko izboljšamo z kardiovaskularno vadbo, prav tako pa se lahko odločite tudi za knajpanje (izmenično namakanje v topli in hladni vodi) ali za uporabo savne, po kateri sledi hladna prha. Savna je odlična tudi za pospeševanje presnovnih procesov in razstrupljanje.

5. Veliko tekočine.

Če boste uživali veliko vode, bo vaša koža dobro navlažena, zato bo bolj čvrsta – in videz telesa bo takoj boljši. Poleg tega pa bo tudi občutek lakote manj pogost.

6. Krepitev mišic.

Izklesano telo je vitko, ne pa suho. To pomeni, da vaš cilj ne sme biti zgolj nižja številka na osebni tehtnici, temveč tudi primerna oblikovanost mišic.

Da izgubite odvečne kilograme, se posvetite na primer teku, aerobiki ali skokom s kolebnico, nato pa se ciljno posvetite oblikovanju posameznih mišic. Tu se lahko lotite vaj za moč brez pripomočkov, vadbi z utežmi, pilatesu in podobno.

7. Učvrstitev kože.

Za prožno in čvrsto kožo, ki bo dobro povezana z maščobnim tkivam in ne bo povešena, tvorila gub ali videza pomarančne kože, si pomagajte s kozmetičnimi sredstvi. Različne kreme ali mleko za telo, ki kožo vlažijo, hranijo z vitamini in napenjajo, bodo ohlapen videz kože hitro izboljšali.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja