10 priporočil za uspešno hujšanje

Priporočila za hujšanje

Ljudje, ki si želijo zgubiti odvečne kilograme in izoblikovati svoje telo, so večinoma pripravljeni na velike spremembe v svojem življenju, vendar je težava v tem, da najpogosteje ne vedo, kje in na kakšen način začeti. Nemalokrat se dogaja, da poudarek dajejo samo na telesno aktivnost, pozabljajo pa, da je pri tem ključna še pravilna prehrana.

Prav slednje je razlog, da smo za vas pripravili 10 priporočil za uspešno hujšanje, ki bi se jih moral držati prav vsak od vas, ki si želi uspešnega hujšanja in vidnih rezultatov. Že sedaj pa vas opozarjamo na to, da želeni rezultati k vam ne bodo prišli čez noč in da jih brez primerno vloženega truda niti ne pričakujte.

Hkrati vam svetujemo, da obiščete blog na spletnem naslovu https://hujsanje.blog/, kjer boste o hujšanju in dietah izvedeli še veliko več koristnih informacij.

1. Zastavite si cilj

Ne glede na to, česa se boste v življenju želeli lotiti, si boste morali vedno postaviti cilje, če boste zares želeli uspeti. In nič drugače ni pri hujšanju. Že pred pričetkom svoje pomembne preobrazbe si točno določite cilje, ki jih želite doseči.

2. Opravite začetne meritve

Preden pričnete hujšati, je najbolje, da opravite začetne meritve. Njihov glavni namen je zadostna mera motivacije. Pripravite si še razpredelnico, kamor boste vpisovali sprotne rezultate. Meritve opravljajte enkrat na teden v jutranjih urah. Priporočamo vam, da jih opravljate v ponedeljkih pred zajtrkom.

3. Privoščite si do šest obrokov dnevno

Večina ljudi zaradi prenatrpanega urnika zaužijejo samo dva do tri obroke na dan. Velik korak do uspeha boste naredili, če si boste privoščili do šest manjših obrokov na dan. Vaša presnova bo na ta način delovala hitreje. To pa pomeni tudi večjo porabo energije oziroma kalorij.

4. Uživajte ogljikove hidrate z nizkim GI

Ogljikove hidrate ločimo v dve večji skupini, in sicer glede na glikemični indeks. Ta je lahko visok ali nizek. V začetni fazi hujšanja se poskušajte izogibati kruhu, testeninam in krompirju. Raje jih zamenjajte z nizkim glikemičnim indeksom živil, med katera na primer uvrščamo ovsene kosmiče, ržene testenine in rjavi riž.

5. Uživajte živila, bogata z beljakovinami

Zelo pomembno pri hujšanju in tudi v življenju na sploh je, da se na vašem jedilniku pogosto pojavljajo piščančje in puranje meso, pusta govedina, ribe in pusta skuta.

6. Poskrbite za primerno količino tekočine

Priporočamo vam, da na dan popijete vsaj 2,5 litra vode. V pomoč vam je lahko kakšna steklenica, v katero vodo stalno dolivate in jo imate vedno pri sebi. Namesto vode lahko pijete tudi nesladkane zeliščne čaje.

7. Sestavite jedilnik za cel teden

Če si boste jedilnik pripravili vnaprej, boste prihranili ogromno časa in energije. Priprava hrane bo tako veliko hitrejša in preprostejša. Jedi si lahko pripravite v večjih količinah in jih primerno shranite. Priskrbite si še primerno posodo, tako da boste pripravljene jedi lahko uživali doma ali v službi in še kje drugje.

8. Pripravite si nakupovalni listek

Pri sebi vedno imejte vnaprej pripravljen nakupovalni listek. Držite se ga. Tako boste v svoji nakupovalni košarici imeli obilico zdrave hrane, obenem pa boste privarčevali kar nekaj denarja.

9. Pričnite s primerno telesno aktivnostjo

Pravilna prehrana predstavlja 75 % vašega načrta, telesna aktivnost pa 25 %. Najbolje je, da se lotite kombinacije različnih aktivnosti. Priporočamo vam vadbo z utežmi, kolesarjenje, tek in plavanje. Za začetek to počnite vsaj trikrat ali štirikrat na teden.

10. Privoščite si kakovosten počitek

Če boste v svojo dnevno rutino uvedli še vsaj osem ur kakovostnega spanja, bo to še dodatna motivacija za vse dnevne aktivnosti. Hkrati ne boste imeli težav s pomanjkanjem energije, saj se bo vaše telo čez noč ustrezno regeneriralo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja