sreda , 3. februarja 2021
Pasti hujšanja

5 pasti hujšanja, v katere se ne smete ujeti

Dandanes je že težko naleteti na sogovornika, ki ne bi vedel ničesar povedati na temo hujšanja, diet in na splošno nečesa okoli odvečnih kilogramov. Seveda to ne pomeni, da bi bili priča kakšnim strokovnim pogovorom, a dejstvo je, da se o tej temi veliko govori.

Zdi se, da vsi veliko vemo o zdravi prehrani in kako pomembno je gibanje, a se vedno znova sami ujamemo v katero od pasti, ki nam nekako prepreči, da bi v popolnosti zakorakali po pravi poti. Tokrat smo prav v ta namen poiskali 5 pasti hujšanja, v katere se ne smete ujeti.

1. Slepo zaupanje prijatelju ali sosedi

Če vas je soseda navdušila nad določeno dieto, ki ji je pomagala shujšati za nekaj kilogramov, to še ne pomeni, da morate na vrat na nos enako storiti tudi vi. Najprej se o dieti pozanimajte in preverite, ali je sploh primerna za vas. V vsakem primeru pa morate paziti, da ni škodljiva za vaše zdravje.

Veliko diet boste našli npr. tukaj: https://www.hujsanje.si/diete

Nekateri ljudje posegajo po dietah, ki telo pretirano prikrajšajo za pomembna hranila, kar pa lahko vodi v resne težave. Ni vse v izgubi kilogramov. Kilograme lahko izgublja tudi bolna oseba, česar pa si vsekakor ne želite.

2. Izpuščanje obrokov

Če menite, da boste do idealne teže prišli na način izpuščanja obrokov, potem vam lahko povemo, da to ne bo v redu. Človeško telo potrebuje redne obroke, ki mu dostavljajo določena hranila, vitamine in minerale. Enako velja tudi za nujne beljakovine, ogljikove hidrate in maščobe.

Reden uravnotežen obrok
Obroki morajo biti tudi med hujšanjem redni in uravnoteženi.

Zelo pomembno je tudi, da telo prejme vse našteto v pravih razmerjih, kombinacijah in v več delih. Prav zato ni dobro izpuščati obrokov, saj boste potem pri naslednjem pojedli več.

3. Ne izgubljajte fokusa

Ena večjih napak pri hranjenju je, ko se človek odloči med jedjo brati, gledati televizijo ali brskati po spletu. Možgane se na ta način namreč zamoti in pozabijo, da je bilo hrane že dovolj.

Ko sedete za mizo, da bi zaužili svoj obrok, naj bo ta skrbno pripravljen, vse moteče elemente pa odmaknite od sebe. Enako velja za klepetanje po telefonu in druge aktivnosti, ki bi vam lahko odvzele fokus na prehrano.

4. Previdno z izločanjem živil

Obstajajo diete, ki obljubljajo neverjetne rezultate z izločanjem maščob, ogljikovih hidratov in tako dalje. Prej smo omenili, da človeško telo potrebuje vse to, seveda v pravilnih razmerjih in količinah. Če boste v popolnosti izločili karkoli, to ne bo pozitivno vplivalo na proces hujšanja in vaše počutje.

Nič ne boste storili napak, če boste iz prehrane v popolnosti črtali sladkor, sladkane pijače, alkohol in druge škodljive razvade. A previdno s črtanjem hranil, ki jih vaše telo potrebuje.

5. Shujšal/a sem, spet lahko normalno jem

Napaka! Pravzaprav zelo pogosta napaka oseb, ki so se borile z odvečnimi kilogrami in prišle na želeno raven. V misli se jim prikrade ideja, da je to to, in lahko sedaj jedo, kar jih je volja, če bodo le malo migali vmes.

To seveda ne drži. Najslabše pri vsem skupaj pa je, da se bodo odvečni kilogrami vrnili še hitreje, kot so odšli, in jih bo le še težje znova napasti. Vodilo naj vam bo zmerna, raznovrstna in čim manj predelana hrana.

Avtor: Zdrava Atmosfera

Zdrava Atmosfera
Na spletnem portalu Zdrava Atmosfera boste na svoj račun prišli vsi tisti, ki vam zdravje predstavlja eno izmed najpomembnejših vrednot. Na spletnem portalu objavljamo članke o lepoti in zdravju, predvsem nasvete, kako poskrbeti za boljše počutje in bolj zdrav način življenja. Zahvaljujemo se vam za obisk in vam želimo lep dan!