7 razlogov, zakaj uživati omega-3 maščobne kisline

Omega-3 maščobne kisline

Vaš organizem dobi natanko to, kar skozi dan zaužijete. Enako velja za maščobne kisline, ki so gradbeni elementi treh najpomembnejših celičnih membran v telesu. Vsekakor pa imajo maščobne kisline še druge pomembne naloge, kot so: omogočanje inter- in intracelične komunikacije, uravnavanje proizvodnje inzulina, sodelovanje pri tvorbi nekaterih hormonov, vplivanje na odziv celic na endokrine in steroidne hormone.

Ste vedeli, da prisotnost omega-3 maščobnih kislin v tkivih lahko spreminja imunske in vnetne rekcije v vašem organizmu? Prav tako so označene kot izjemno močno terapevtsko sredstvo proti vnetnim boleznim. Njihove najpomembnejše naloge so izboljšanje presnove, optimalna izraba kisika in proizvodnja energije.

V nadaljevanju vam bomo predstavili še nekaj pomembnih funkcij, ki jih tovrstne maščobe izvajajo v telesu, izpostavili bomo nenasičene omega-3 maščobne kisline in našteli nekaj živil z visoko vsebnostjo teh hranil. Čisto za konec vam bomo na kratko predstavili še priljubljeno prehransko dopolnilo Omega-3 TG.

Pomembne funkcije omega-3 maščobnih kislin

Omega- 3 maščobne kisline:

  1. izboljšajo prožnost arterij (če jih v telesu ne bi bilo, bi arterijske stene postale toge z majhnimi razpokami in žepi, ki so odlično odlagališče za holesterol),
  2. spodbujajo delovanje nevrotransmiterjev v možganih,
  3. izboljšujejo intelektualne funkcije,
  4. imajo pozitiven učinek na holesterol,
  5. znižujejo vrednosti trigliceridov,
  6. zmanjšujejo tveganje nastajanja krvnih strdkov,
  7. upočasnjujejo staranje.

Nenasičene maščobne kisline

Maščobe imajo torej za naše zdravje pomembno vlogo, vendar ne vse. Nujno potrebna živila za zaščito zdravja in delovanje organizma so nenasičene maščobne kisline, med katerimi so v ospredju ravno omega-3 in omega-6 maščobne kisline.

Ker jih vaše telo ne more tvoriti samo, jih morate vanj vnašati z ustrezno prehrano ali prehranskim dopolnilom. Omega-6 maščobne kisline dobivate že z uživanjem nerafiniranih rastlinskih olj. Posledično z zagotavljanjem te vrste nenasičenih maščob nimate večjih težav. Težave pa se lahko pojavijo pri omega-3 maščobnih kislinah, saj jih vsebujejo le nekatera živila.

Bogati viri omega-3 maščobnih kislin

Ribe, še posebej mastne morske ribe, kot so losos, sardele in skuše, so eden od najbogatejših virov za omega-3 maščobne kisline. Poleg rib so bogati viri laneno seme, seme oljne repice, chia semena in ostale vrste semen, alge ter druga zelenjava iz morja, zelena listnata zelenjava, meso živali iz proste reje in divjačina.

Če bi želeli svojemu telesu zagotoviti dovolj maščobnih kislin, bi morali pojesti vsaj dva obroka morskih rib na teden. In ker to ni vedno mogoče, lahko posežete po prehranskih dopolnilih.

Prehransko dopolnilo Omega-3 TG

Prehransko dopolnilo Omega-3 TGOmega-3 TG je označeno kot najbolj kakovostno dopolnilo omega-3 v Sloveniji. Vsebuje visoko vsebnost nenasičenih maščobnih kislin omega-3 v trigliceridni obliki. Omega-3 TG vsebuje ribje olje v svoji naravni trigliceridni obliki. Dopolnilo vam tako ponuja najvišjo čistost ribjega olja, ki ne vsebuje težkih kovin, toksinov, dioksina in PCB.

Prehransko dopolnilo Omega-3 TG spodbuja pravilno delovanje srca, pospešuje metabolizem in porabo maščob, deluje kot naravni antidepresiv, pomaga pri uravnavanju krvnega tlaka, zagotavlja normalno delovanje možganov, pozitivno vpliva na kakovost vida in vzdržuje normalne ravni trigliceridov v krvi.

Tovrstno prehransko dopolnilo lahko kupite v speciliziranih trgovinah, ki na prodajne police postavljajo še druga preverjena in učinkovita prehranska dopolnila.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja